Ako postupovať pri reklamácii a odstúpení od zmluvy
Na všetky produkty z nášho e-shopu se vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Výnimočne sa môže stať, že tovar k Vám dorazí poškodený alebo nefunkčný, prípadne príde k poruche v priebehu 24 mesiacov od jeho zakúpenia. V týchto prípadoch máte nárok na reklamáciu tovaru.
Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14dní od prebratia.
Ako postupovať pri reklamácii a odstúpení od zmluvy?
1. Vyplňte reklamačný formulár | 2. Priložte faktúru | 3. Zabaľte a odošlite |
Vyplňte reklamačný formulár, ktorý si môžete stiahnuť TU. | Spolu s formulárom nám pošlite aj faktúru, ktorú ste od nás obdržali | Tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil a KURIÉROM odošlite na našu adresu |
Pre spokojnosť našich zákazníkov sa vždy snažíme urobiť maximum. Vašu reklamáciu preto začneme riešiť okamžite po doručení Vášho balíku.
Tovar posielajte kuriérom a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu alebo poškodenie na ceste k nám. Tovar neposielajte na dobierku.