Na všetky produkty z nášho e-shopu se vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Výnimočne sa môže stať, že tovar k Vám dorazí poškodený alebo nefunkčný, prípadne príde k poruche v priebehu 24 mesiacov od jeho zakúpenia. V týchto prípadoch máte nárok na reklamáciu tovaru.

Ako postupovať pri reklamácii?

1. Vyplňte reklamačný formulár 2. Priložte faktúru 3. Zabalte a odošlite
Vyplňte reklamačný formulár, ktorý si môžte stiahnuť TU. Spolu s formulárom nám pošlite aj faktúru, ktorú ste od nás obdržali Tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil a KURIÉROM odošlite na našu adresu

Pre spokojnosť našich zákazníkov sa vždy snažíme urobiť maximum. Vašu reklamáciu preto začneme riešit okamžite po doručení Vášho balíku. 

Tovar posielejte kuriérom a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu alebo poškodenie na ceste k nám. Tovar neposielajte na dobierku.