Priestranné a elegantné vozidlo od prestížnej nemeckej značky Mercedes ( V class ) ponúka množstvo priestoru na cestovanie s rodinou, pracovné aktivity alebo prepravu osôb. Vnútorný priestor Vás zaujme jeho veľkosťou a kvalitne prepracovaným interiérom. Napriek vysokej elegancií a komfortnej jazde majú všetky auta typu Van problém s veľmi vysokou hlučnosťou v interiéri. Hluk v interiéri narúša pohodlnosť jazdy a stáva sa tak rušivým prvkom pre všetkých cestujúcich. 

Bez ohľadu na to či vlastníctve pracovný VW Transportér, Toyotu Proace, Opel Vivaro, alebo práve Mercedes V class tak všetky tieto vozidlá nemajú žiadnu továrenskú zvukovú izoláciu, a to nielen proti hluku z okolitej cesty, ale často ani proti vibráciám karosérie. Najpriek dosť vysokej cene automobilov, vždy pri rozoberaní interiéru a teda pod čalúnením sa nachádza iba holý plech a preto je v týchto autách extrémne veľký hluk a cítiť neustále rušivé vibrácie karosérie. 

Preto je nevyhnutné aby sa pri odhlučnení automobilov použili správne materiály a tak sa zížili hlučnosť a odstránili sa nežiadúce vibrácie. Na tlmenie všetkých plechov v Mercedes Benz V class sme použili  STP  black gold - butylkaučukový tlmiaci antivibračný materiál s hliníkovou fóliou, ktorý odstraňuje hluk a vibrácie. Je to vysoko flexibilný a elastický materiál, odolný voči vode a olejom. Má výborné protikorózne a tesniace vlastnosti. Teplotná odolnosť materiálu je  -45 °C do +100 °C. 

Na odhlučnenie podlahy vo vozidle sme použili akustický membránový materiá CTK Block PRO, ktorý je založený na netkanej textílii na polymérovej vrstve so zlepšenými adhéznymi vlastnosťami. Materiál zaručuje vysoký index zvukovo izolačných vlastností nestráca účinnosť v širokom rozsahu teplôt.

Na odhlučnenie zadných podbehov a bočnice sme použili materiál CTK Multimat EVO pretože jeho extrémne antivibračné vlastnosti poskytujú vysokú úroveň zvukovej izolácie – až 35 dB, čo neponúka žiadny konkurenčný materiál. Materiál je vybavený extra efektívnou samolepiacou vrstvou, ktorá garantuje maximálnu funkčnosť po celú dobu životnosti materiálu. Tento materiál okamžite absorbuje vibrácie, ktoré sú práve pri zadných podbehov veľmi silné. Na odhlučnenie predných podbehov sme použili zvukovo akustický materiál CTK Multimat PRO, ktorý ponúka extrémne antivibračné vlastnosti a vysokú úroveň zvukovej izolácie – až 32 dB. 

Na strechu automobilu sme použili neoprénový odhlučňujúci materiál s ALU fóliou od značky CTK ( Elastic F10 ), ktorý poskytuje  dokonalú zvukovú a tepelnú izoláciu priestoru pre cestujúcich, umožňuje dlhodobo udržovať tepelnú stabilitu. Jeho silná lepiaca vrstva poskytuje spoľahlivé uchytenie aj na veľmi členitých dieloch automobilov.

Vytlmením dverí získate iný pocit pri zatváraní a otváraní, nakoľko sa odstráni takzvaný plechový zvuk a vo vašom aute sa celkovo zlepší akustika, pretože množstvo hluku do auta prechádza cez dvere. Na tlmenie dverí sme v tomto prípade použili odhlučňujúci materiál na báze gumo neoprénu CTK Elastic 6. Je to ľahký polyuretanový materiál so štruktúrou zhutnených uzavrených buniek, ktorý neabsorbuje vlhkosť a je dlhodobo odolný. 

Posledným krokom bolo tlmenie všetkých tapacírov kde sme použili akustickú penu CTK SilenceFix 10. Tento materiál sa vyznačuje hubovitou štruktúrou s vysokou účinnosťou zvukovej absorpcie (šum), impregnovaná špeciálnym polymérovým kompozitom s enanoblingovými prísadami.